Komolyabb dzsungel és sárkány változtatások
2 min readA legtöbb játékos már várja a Worlds előtti hatalmas patch vihart bár erre kétlem, hogy sokan számítottak volna. A mai napon a Riot Games rengeteg változtatást hozott be PBE-re amely a dzsungelesek játékmenetét érinti. A Smite-on, sárkányokon és a pet-eken is változtatásokat eszközöltek. Ezek mellett egy kisebb K’Sante rework is a láthatáron van.
A smite és pet-ek változtatása
A patch szerint a smite-ot mostantól nem lehet se minionokra se pet-ekre használni és a hősökre való sebzését is csökkentik ahogy a játék halad előre.
A kezdő kisállatokon is rengeteg változást eszközöltek már mondom is, hogy miket:
A Mosstomper (Mohatipró):
- Mostmár nem ad tenacity-t és lassítás ellenállást teljes alakjában. Gyakorlatilag csak egy shieldet ad majd csaták előtt a játékosnak.
A Scorchclaw (Tűzkarom):
- A bónusz sebzés ami minden alkalommal aktiválódott amikor sebzést osztott ki a játékos már nem fog automatikusan aktiválódni.
- A lassítást és bónusz sebzést mostmár csak basic attack-ok és képességgel való sebzés fogja aktiválni.
A Gustwalker (Szélvándor):
- 15%-al csökkentették a bónusz mozgási sebességet amit bokorba lépés vagy dzsungel szörnyek megölése után kapott a játékos.
És végül a sárkány változtatások:
Infernal drake :
- AP és AD csökkentve 5%-ról 3%-ra
- Infernal soul alap sebzés bónusz 80-ról 100-ra növelve
Ocean Drake:
- HP regenerálás csökkentése 2.5%/hiányzó hp-ról 2%-ra
- A gyógyítását 130-ról 150-re növelték
- A mana regenerációját 80-ról 100-ra növelték
Cloud drake:
- Lassítás csökkentését és mozgásis sebességét 7%-ról 4%-ra csökkentették
- A Cloud soul mozgási sebesség bónuszát 15%-ról 20%-ra emelték
Mountain drake:
- Bónusz ellenállását 8%-ról 5%-ra csökkentették
- A Mountain soul alap pajzsát 180-ról 220-ra növelték
Hextech Drake:
- Támadási sebesség és képesség töltési idő csökkentését bónuszát 7.5%-ról 5%-ra csökkentették
- Hextech soul bónusz lassítása közelharci ellenfeleken 40%-ról 45%ra míg távolsági ellenfeleken 30%-ról 35%-ra növelték