2024.05.14.

A legfrissebb magyar esport és gaming híroldal

Komolyabb dzsungel és sárkány változtatások

2 min read

A legtöbb játékos már várja a Worlds előtti hatalmas patch vihart bár erre kétlem, hogy sokan számítottak volna. A mai napon a Riot Games rengeteg változtatást hozott be PBE-re amely a dzsungelesek játékmenetét érinti. A Smite-on, sárkányokon és a pet-eken is változtatásokat eszközöltek. Ezek mellett egy kisebb K’Sante rework is a láthatáron van.

A smite és pet-ek változtatása

A patch szerint a smite-ot mostantól nem lehet se minionokra se pet-ekre használni és a hősökre való sebzését is csökkentik ahogy a játék halad előre.

A kezdő kisállatokon is rengeteg változást eszközöltek már mondom is, hogy miket:

A Mosstomper (Mohatipró):

  • Mostmár nem ad tenacity-t és lassítás ellenállást teljes alakjában. Gyakorlatilag csak egy shieldet ad majd csaták előtt a játékosnak.

A Scorchclaw (Tűzkarom):

  • A bónusz sebzés ami minden alkalommal aktiválódott amikor sebzést osztott ki a játékos már nem fog automatikusan aktiválódni.
  • A lassítást és bónusz sebzést mostmár csak basic attack-ok és képességgel való sebzés fogja aktiválni.

A Gustwalker (Szélvándor):

  • 15%-al csökkentették a bónusz mozgási sebességet amit bokorba lépés vagy dzsungel szörnyek megölése után kapott a játékos.

És végül a sárkány változtatások:

Infernal drake :

  • AP és AD csökkentve 5%-ról 3%-ra
  • Infernal soul alap sebzés bónusz 80-ról 100-ra növelve

Ocean Drake:

  • HP regenerálás csökkentése 2.5%/hiányzó hp-ról 2%-ra
  • A gyógyítását 130-ról 150-re növelték
  • A mana regenerációját 80-ról 100-ra növelték

Cloud drake:

  • Lassítás csökkentését és mozgásis sebességét 7%-ról 4%-ra csökkentették
  • A Cloud soul mozgási sebesség bónuszát 15%-ról 20%-ra emelték

Mountain drake:

  • Bónusz ellenállását 8%-ról 5%-ra csökkentették
  • A Mountain soul alap pajzsát 180-ról 220-ra növelték

Hextech Drake:

  • Támadási sebesség és képesség töltési idő csökkentését bónuszát 7.5%-ról 5%-ra csökkentették
  • Hextech soul bónusz lassítása közelharci ellenfeleken 40%-ról 45%ra míg távolsági ellenfeleken 30%-ról 35%-ra növelték